pátek 26. června 2015

Cesty mimo tělo

Cesty mimo tělo

Pro lidi, kteří se zajímají o život po smrti, zážitky mimo tělo , astrální cestování a podobně, je tato kniha takový základ. K této knize jsem se vracela několikrát, vždycky objevím něco zajímavého k přemýšlení o smyslu života či smrti. Kdo by se odvažoval předvídat, že budu o zážitcích z cest mimo tělo přednášet na tak vznešené a konzervativní půdě, jako je Smithsonian Institution! A ono se to opravdu stalo. Michael Raduga Předmluva Tato příručka je výsledkem desetiletého studia a velice aktivního osobního cvičení fenoménu mimotělesných zážitků (stavu fáze) a zkušeností z výukou více než několika tisíců lidí.


Je tento stav pro člověka přirozený a bezpečný? Jak využít přirozené vlastnosti mozku a spánkové cykly k dosažení těchto stavů? K čemu je to všechno vůbec dobré? Jaké byliny nám mohou k dosažení těchto stavů dopomoci? Zmíníme se o nich, ale v kurzu se budeme učit.


To bylo statisticky dokázáno na seminářích Školy pro cesty mimo tělo a analýzami jiných zdrojů. Cvičící se může dostat do fáze, ale nedokáže se odpoutat od těla. Je tedy velmi důležité pochopit, jak separační techniky. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Cesty mimo tělo alternativy - Heureka.


Monroe je úspěšný obchodník, jemuž se před více než de­seti lety zcela nečekaně začaly v životě objevovat OOBE (cestovní jasnovidnost, astrál­ní cestování, mimotělní zkušenosti, out-of-the-body experiences). Note: Citations are based on reference standards. However, formatting rules can vary widely between applications and fields of interest or study. The specific requirements or preferences of your reviewing publisher, classroom teacher, institution or organization should be applied. Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus!


Robert Monroe, podnikatel z Virginie, začal prožívat události, které drasticky změnily celý jeho život. Vložil: Jessica Neda Titulek: Good Po sedmi letech ve vztahu k Wilsonovi se se mnou rozloučil, udělal jsem vše, co mu bylo možné, abych ho vrátil, ale všechno bylo marné, chtěl jsem ho zpátky tak moc kvůli lásce, kterou pro něj mám, prosila jsem ho se vším , Dělal jsem sliby, ale odmítl. Nejsem si jistá, že si pamatuji mnoho ze svých cest mimo tělo.


Mé hlavní zážitky s ostatními dimenzemi přicházejí ve formě rozhovorů s bytostmi z těchto dimenzí. Cestování mimo tělo mi nikdy nebylo vlastní. Pracuji spíše jako překladatelka pro. Stáhnout si můžete jak odbornou literaturu, tak i beletrii.


Knihy jsou k dispozici na zařízeních se systémem Androi vedle čteček můžete knihy stahovat též do tabletů nebo mobilních telefonů. Tělo - výraz - obraz - koncept. Monografie se soustřeďuje na odbornou reflexi současného vnímání těla a tělesnosti v kontextu výtvarného umění.


Mimo texty odhalující úzké vztahy mezi tělem a duší jsou další konotace nalézány v tradičním pojetí těla v zrcadle kultury. Takto klasicky uchopené paradigma stojí v. Cvičici se může dostat do faze, ale. Nedostatečne pochopeni separačnich technik pak opačně může vest.


Já tu knihu v PDF mám, tak kdybys chtěl, tak mi napiš mail a já ti to pošlu. Zkušenosti astrálního putování, cestování mimo tělo , jsou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky