pondělí 28. listopadu 2016

Já a pan darcy

Get without the ads. Skip trial month free. Unsubscribe from Miluse Bartosova? Jane Austenovou vyloženě miluju, ale pan Darcy není ten můj nej, takže jsem předsudkově knihu nepovažovala za něco, co by mě mohlo tak upoutat.


Celý den jsem se nehnula z bungalowu, vynechala jsem moře, bazény, všechno, jenom abych. Ahojky, vítám Vás u dalšího videa mí věrní sledovatelé :).

Snad Vám tohle video zlepší trochu podzimní náladu. Mějte se krásně a hlavně nezapomínejte číst ja. Navíc téma Austenová-anglie-pan Darcy je jedno zmých oblíbených, takže proč ne? Kniha byla místy vtipná, já jsem se tedy pobavila, dostala mě do prostředí anglických vesniček a upřímně jsem se na čtení vždy těšila.


Autorka se drží v hrubých obrysech děje Pýchy a předsudku, ale já jí to za zlé rozhodně nemám. Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si o. Moc se mi líbí knihy od Alexandry Potter. Již první stránky této knihy podnítily moji zvědavost k přečtení.

Kniha byla trochu slabší, než jsem si od Alexandry zvykla, i když námět docela super, ale fantastické setkání s panem Darcy na mě působilo jako něco umělého. Reliable information about the coronavirus (COVID-19) is available from the World Health Organization (current situation, international travel). Numerous and frequently-updated resource are available from this WorldCat. Portaro - Webový katalog knihovny.


Nejsem nějaká skalní fanynka knih od Alexandry Potterové, ale když je někde napsáno pan Darcy, musím to mít. To proto, že miluji Jane Austenovou a jejího proslulého pana Darcyho, který vystupuje v jejím stěžejním díle, Pýše a předsudku. V autobuse plném penzistů je jasné, že tady muže svých snů nepotká. Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob. Knihovna je do odvolání uzavřena, všechny plánované akce se ruší.


Využijte naše služby z domova. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a. Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus! Veškeré informace o produktu. Ale Pýcha vede, proto jsem si zakoupila já a pan Darcy.


Tématicky podobné zboží. Upozorním vás, až bude zboží znovu v nabídce.

Obľúbené miesto knihomoľov, kde môžu predávať a nakupovať prečítané knižky. Každý týždeň prinášame knižné tipy, občas píšeme recenzie na knižky a vždy máme super motivačné obrázky. Co dělat, když potkáte největšího romantického hrdinu knižního světa? A co když vás požádá o ruku? Pan Darcy -krásný, charismatický, ohleduplný, zádumčivý, věrný, tajuplný…mohla bych pokračovat dál, ale nevyzbylo by mi místo.


Výběrově dokupujeme odbornou literaturu. Já a pan Darcy Autor Alexandra Potter. Učebnice jen ojediněle (chybějící tituly), ostatními druhy literatury jsme silně překoupeni.


Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou , GLS či aktualizovanou Zásilkovnou. Američance Emily se nějak nedaří najít toho pravého. Ne že by se nesnažila, ale když ti dnešní muži jsou táák nemožní.


Ona sama pochopitelně nic špatně nedělá, snad jen že.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky