středa 2. listopadu 2016

Banánový chléb

Banánový chléb z USA - recept: Troubu předehřejme na 1stupňů. Ak mate doma velmi prezrete banany, upecte si tento kolacik. Je to jednoduchy mucnik, ktoreho jednoduchost pripravy a nenarocne suroviny vas urcite oslovia.


Ani mixer nemusite zapinat a mate raz-dva upecene. Krasna chut za bananmi a nasekane oriesky, ktore vam jemne chrupkaju pod zubami, su skvelou kombinaciou, ktoru si zamilujete.

S poharom mlieka, so salkou caju, mozete podavat na ranajky. Zajímavý recept na banánem ochucený chléb. Vejce smícháme s bílkem přidáme jogurt a promícháme. Banány rozmackame a přidáme do směsi a důkladně promícháme. Nakonec přidáme všechny suché Suroviny a nalijeme do formy na chléb , ozdobíme nasekanými mandlemi.


Pečeme na 1stupňů cca minut. Pro delší trvanlivost ho můžete zabalit do fólie a umístit v mrazáku, kde vydrží až několik týdnů.

Rozmrazit ho nechte volně, nepoužívejte mikrovlnnou troubu pro rozmrazování. Vcera jsem pekla bananovy chlebicek podle tohoto receptu, trochu jsem si ho upravila. Momentalne ziju v Australii a tento chleb je tu velmi oblibeny.


Ale nikdy jsem ho nevidela s rozinkami ani s cokoladou, takze jsem tam dala jen banany a nasekane vlaske orechy. Misto podmasli jsem dala slehacku a je fakt super. Ak máte doma zrelé banány (šupka je pokrytá čiernymi škvrnami, v niektorých prípadoch je šupka čierna celá) a neviete čo s nimi, tento recept bude pre vás záchranou. Dnes tu pro vás mám recept na banánový chleba.


Nevím proč, ale tento recept stále měním a zkouším různé typy mouky, různé množství oleje, ale chtěla jsem připravit takový recept, aby suroviny byly běžně dostupné a levné. Minulý rok jsem strávila s Grétou pár měsíců na Bali a jednou za čas jsme chodili do Starbucks speciálně kvůli této banánové buchtě s vlašákama a nezapomenu jak jsem se těšila až budu mít zase troubu a budu si moct upéct tento náš. Kokosovo- banánový chlieb bez múky a cukru. Ak nemôžete klasickú múku, tento recept vám ukáže, ako ju nahradiť kokosovou.


Je bez lepku a koláču dodá skvelú kokosovú chuť a vôňu. Celý recept nájdete tu. Tento domácí banánový chléb je bohatý na bílkoviny, vlákninu a na druhé straně obsahuje méně kalorií a minimum tuku na porci (pouze g).


Nemáte chuť na pečivo, které je vyrobené z mouky a rádi byste ochutnali něco nového?

Vyzkoušejte tento banánový chlebíček. Je chutný a nenáročný na přípravu. Vedľa som si zmiešala všetky sypké suroviny a pridala som k nim vymixovanú banánovú zmes. Kto doma nemá proteín proste nedá, mne ide o navýšenie bielkovín, takže preto :) Inak poznámka k mandľovej múke - zo zásady nekupujem, ale najemno nameliem mandle, alebo rôzne oriešky, splní to úplne rovnaký účel.


Je výborný třeba s javorovým sirupem. V míse rozšleháme banány, vejce, olej, vanilkový cukr, cukr krupice a mléko na hladkou kaši. Pak přidáme moučnou směs Original Bisquick mix, nasekané ořechy a datle a uhněteme těsto. Pak nastavíme režim Pečení na minut. Pokud po minutách ještě nebude chléb upečen, přidáme - minut.


Nakonec vyjměte nádobu z pekárny a necháme minut chladnout. Vyjmeme chléb a necháme ho odpočívat na mřížce. Recept na výborný banánový chleba se vždycky hodí. Někdy mám pocit, že si snad přeji, aby banány rychle dozrály a zhnědly.


Hypnotizuji je na kuchyňské lince a jen co začnou mít hnědé tečky, už začínám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky