čtvrtek 20. července 2017

Pečení v silikonové formě

S nástupem nových technologií se novější postupy přenesly i do kuchyně, kde lze najít mnoho užitečných pomocníků, kteří velice usnadní pečení i vaření. Jedním z nich jsou silikonové formy, v nichž je příprava o poznání snazší, než tomu bývalo. Láka ma, že pri pečení netreba formu vymastiť a vysypať múkou a že sa na formu cesto neprilepí. Na kolika stupních v troubě pečete stouto formou?


Ahoj, já když peču v silikonové formě , vypláchnu jí před nalitím těsta studenou vodou - jak to bylo v návodu A nikdy jsem problém neměla.

Peču na tolik stupňů co normálně, takže bábovka na 180. Bábovku v silikonové formě pečte na plechu. Nedávno jsem vám tu psala, že při letošním pečení se chystám úplně poprvé vyzkoušet pečení v silikonové formě. Může se v nich péct bez vymazání, měkký materiál usnadňuje vyjmutí upečeného jídla a lze je mýt v myčce.


Nic nechutná tak skvěle jako Batmanův dortík! Ať už pro oslavu narozenin nebo párty s přáteli, díky této pečicí silikonové formě si připravíte dobrotu v podobě netopýřího loga slavného superhrdiny od DC Comics! Odolnost vůči teplotě – silikonové formy jsou odolné vůči teplotě od -40°C do 2°C.


Snadné mytí – formy můžete mýt jak ručně, tak v myčce na nádobí.

Forma nepohlcuje žádné pachy. Je ještě čas, ale minulý rok jsem pekla velikonoční beránky v silikonové formě a praskalo mi těsto. Pružné a dokonale skladné silikonové formy vynikající pro pečení sladkých i slaných pokrmů bez nutnosti vymazávání a rizika připálení. Zásadní výhodou pečení v silikonové formě je úspora energie a peněz. Přestože silikon snese vysoké teploty, rozhodně nepatří na přímý oheň.


Po upečení je dobré položit jej na rošt nebo na. Jsou odolné vůči velmi nízkým i vysokým teplotám (od -60°C až do 230°C) a nenatahují pachy. Navíc jsou velice pružné a mají tak nepřilnavý povrch, že je před použitím nemusíte ani vymazávat tukem. Díky všem těmto vlastnostem jsou formy k dostání v tolika.


Cca 1x za rok jí preventivně před pečením vymažu tukem. Nemyju v myčce, ale ručně. Osobně jsem moc spokojená. Ale určitě co člověk, to názor.


Nákupem silikonové formy získáte spolehlivého pomocníka pro přípravu pečených i nepečených moučníků, dezertů či aspiků, želé, pudingu a dalších oblíbených pochutin. Příprava je snadná a rychlá, není potřeba tyto silikonové formy na pečení vymazávat ani vysypávat, tím šetříte. V silikonové formě jsem několikrát.


Jednou jsem dělala bábovku ve dvojité dávce zároveň do silikonu i do dortové kovové formy.

Bábovka se v něm pekla mnohem déle než v kovové formě a chuťově byla mdlá oproti výborné chuti z kovové formy. Takže za mě: silikon na pečení. Silikon u mě od té doby pro pečení prohrál. Upečte si domácí vafle z ověřených surovin.


V čem jsou formy na pečení DELLA. Chňapky tak mohou sloužit nejen jako praktická pomůcka, ale také jako dekorace do kuchyní. Pokud máte rádi pečení tak vás jistě budou zajímat silikonové formy na pečení.


Pečení je s nimi hračka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky