pondělí 31. července 2017

Pečení chleba z kvásku

Kváskový chleba - jak na první domácí chleba Pavla Habrnálová. Unsubscribe from Pavla Habrnálová? Poslední dobou to slyším všude okolo: chleba z kvásku úžasný, ale ostatní kváskové pečivo nestojí za nic! Peču z kvásku …díry se mi daří už větší,překládala jsem už teda během kynutí a pak už jsem těsto zapracovala do tvaru jen lehce.


Ale tak krásně vyklenutý chleba se mi nepovedl.

Měkký ano,sněldli jsme,ale nebyl VIP :-)))). Trouba byla na max,důlek v těstě se vracel jen pomalu…Tak se ještě. Milí přátelé, zde najdete recept (krok za krokem) jak upéct kváskový chleba. Hodně zábavy při pečení a dalším experimentování!


Když už jsem se dala na pečení tak jsem se rozhodla si péct chleba doma. Nemám domácí pekárnu, abych si usnadnila zadělávání těsta a jeho samostatné pečení. První krok mě zavedl na různé webové stránky, kde jsem si přečetla různé návody a rady už zkušených pekařinek.


Výroba je sice zdlouhavá, ale chléb z žitného kvásku je krásně vláčný a opravdu dobrý!

Nekazí se a je mnohem zdravější než když je vyrobený pouze pomocí kvasnic. Troubu mám teď opravdu skvělou – Siemens. A kromě chleba naopak v remosce téměř nic jiného nepeču – chleba ve 1, ostatní pečení čehokoliv v v troubě.


V této fázi můžeme buď upéci z kvásku chleba nebo ho můžeme ještě jednou nakrmit a počkat další den. Předtím než použijeme kvásek do chleba z něj ubereme několik lžic do skleničky, kterou uzavřeme a schováme do lednice. Ten nejtěžší krok v pečení kváskového chleba máte za sebou! Pri pečení chleba z kvásku sa nepoužívajú na prevzdušnenie cesta z múky kvasnice.


Jeho základom je kvások z ražnej múky. Výsledok možno na prvý pohľad vyzerá rovnako, no vedú k nemu rôzne cesty. Při pečení chleba z kvásku se nepoužívají na provzdušnění cesta z mouky kvasnice. Výsledek možná na první pohled vypadá stejně, ale vedou k němu různé cesty.


Podle nás je kvašení žitným kváskem zdravější pro lidi. Domácí chléb pečený v troubě recepty, které budete milovat. U celozrnné mouky se tyto slupky rozemelou a vracejí zpět, což dělá dobře našim střevům. Pokud si domácí pečení chleba oblíbíte, vyplatí se vám investovat do domácího mlýnku na mouku. Chléb z čerstvě namleté mouky nic nepřekoná!


Teď už víte, jak upéct chleba , který je nejlepší.

Pečení chleba z kvásku recepty, které budete milovat. Po čtyřech letech zkušeností jsem se rozhodla sepsat svoje poznatky, abych Vám ukázala, že péct dobrý chléb z kvásku není žádná věda a zvládne jej opravdu každý. Dnes už mnoho hospodyněk peče chleba a ostatní domácí pečivo z kvásku. Samozřejmě rychlejší a jednodušší je to pomocí klasického čerstvého nebo sušeného droždí, ale věřte, že chléb z kvásku jak to dělávali naše babičky je to pravé ořechové. Kvásek sice musíte připravovat déle, aby byl vhodný k pečení a. Chcete si upéct domácí křupavý chleba ? Můžete buď s droždí nebo z kvásku.


Je to jak živý organizmus o který se musí neustále pečovat, omlazovat a krmit ho. Jak ho správně vymíchat, vyhníst a upéct. Sami si to také můžete vyzkoušet. Inspiruji vás ke snadnému, rychlému a chutnému vaření z kvásku. Prozradím vám mýty o chlebu, kvásku.


Poradím, co si pořídit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky