úterý 26. května 2015

Jak dlouho péct bábovku v silikonové formě

Jak péct v silikonové formě ? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Jak upéct bábovku v silikonové formě. Tereza Rosová Vstoupit do diskuse.


Témata: bábovka, moučník, peče. Ve skleněné formě cca 45min ve vyhřáté a na skoro minimum stažené plynové troubě (dělám to nerada), raděj naleju těsto na bábovku na vymazaný plech, je to rychlej upečené a nikdy mi to nepraskne jako ta bábovka, po upečení obyčejně poleju čokoládovou polevou a pak krájím kostky-chuťově stejné a méně práce. Na našem trhu už existuje několik firem, které silikonové formy dodávají. Můžete si vybrat z velkého množství tvarů, jako například na bábovku , mufinky, kulatou dortovou formu, pečící podložku (místo pečícího papíru), formu na srnčí hřbet, kulaté i hranaté koláčové formy a různé jiné tvary (medvídek, stromeček, srdce). Překvapilo nás, jak málo je těsta.


V naší velké formě na bábovku je skoro prázdno. Když jí peču moc rychle vyběhne, nahoře praskne, zvenku je připálená, uvnitř syrová. V silikonové formě jsem několikrát. Jednou jsem dělala bábovku ve dvojité dávce zároveň do silikonu i do dortové kovové formy. Silikon u mě od té doby pro pečení prohrál.


Bábovka se v něm pekla mnohem déle než v kovové formě a chuťově byla mdlá oproti výborné chuti z kovové formy. Takže za mě: silikon na pečení. Mám k dispozici troubu s rozsahem teplot 130°C-300°C s krokem po 25°C. Vím, že by se předtím měla asi na minut trouba rozehřát na. V horkovzdušné troubě, na začátku asi min.


Peče se v této formě bezvadně, bábovka je propečená líp než z jiných forem. Diskuse na téma Bábovka - jak péct , aby nepraskla. Dermabion píše: Jej tak to jste mne nepotěšily já ji včera objednala.


Hele, já třeba sice silikonové formičky nepoužívám, ale mám silikonový vál, formu na dort a nějaké další věci do kuchyně a jsem spokojená, ano, uznávám, že je možné, že silikon není zrovna ten nej materiál co se týče složení, ale na druhou stranu, myslím si, že kdybychom důsledně. Je ještě čas, ale minulý rok jsem pekla velikonoční beránky v silikonové formě a praskalo mi těsto. Pečení v silikonové formě - velikovoční beránek Od: VěraHa 8. Máte někdo radu, jak tomu předejít.


Moje zkušenosti jsou jen ty nejlepší. Ahoj, prosím můžete mi napsat jak dlouho se vám peče bábovka a na kolik jí pečete v el. Dlouho jsem odolávala a nevěřila tomu. Teď používám silikonovou podložku místo klasického válu, váleček - nic se nelepí. Ja pečiem v silikónovej forme niečo ako biskupský chlebík.


Jak dlouho péct bábovku v silikonové formě

Nedopečený bol len prvý. Keramická forma na bábovku recepty, které budete milovat. V keramické formě je vánočka sice na pohled o malinko méně hezká (není potřena vajíčkem a posypaná mandlemi), ale samozřejmě je téměř bezpracná. Vykynuté těsto přemístíme do formy a necháme chvíli ještě dokynout a strčíme do vyhřáté trouby.


Když krásně voní a je pohledově hotová, špejlí zkusíme, zda je upečená. Recept je původně na bábovku , ale pekla jsem ji dvakrát a nikdy nešla vyklopit. Chuťově je ovšem vynikající, tak mě napadlo upéct muffinky, které šly vždycky vyklápět dobře a navíc se dají péct přímo v košíčcích.


Polovinu jsem tedy upekla v košíčcích a druhou polovinu v pečlivě vymazaném plechu na muffiny a ty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky