úterý 21. března 2017

Parní hrnec diskuse

Lepší je skleněný, použití na sporáku, hrnec titanový, maso pečené bez tuku, má kůrčočku a chlapům to víc chutná. Ještě by to chtělo kuchařku. Asi se do něčeho takového dám. Já parní hrnec mám a vařím v něm dost často.


Ale já už předtím často používala pařáček, takže parní hrnec od Ježíška byl super dárek a usnadnění vaření.

Recepty žádné nemám, já mám nejradši jen tak vařené maso (skoro nesolím, nekořením) a v parním hrnci je to téměř bez práce. Ahojte, koupila jsem si parní hrnec , jsem nadšená, chce to pár vychytávek a bude to úplně čuper. A má to funkci rychlé páry a to tak, že se kolem topného tělesa dá.


Připravíme v něm vše, co vaříme normálně ve vodě - použití je všestranné. Já osobně nedám na vaření v parním hrnci dopustit. Před 10ti lety po mém infarktu mi dcera koupila v zahraničí parní hrnec , Velmi brzy jsem se naučila v něm vařit a díky tomuto dietnímu vaření jsem postupně zhubla celkem kg!


Je skvělý na přípravu zeleniny, rýže nebo třeba ryb. Jsem z něj naprosto nadšená, hrozně to šetří čas i práci.

Oproti běžným parním hrncům ETA Calderon ušetří při vaření až vašeho času a zároveň zachová důležité živiny a vitamíny. Mám doma parní hrnec na vaření rýže a zelenina nebo brambory v ném udélané mají úžasnou chut´je to pochoutka. Jasmínová rýže udélaná v tomto hrnci,je néco úžasného. Pomalý hrnec neznám,al jestli se néco vaří celý den,tak to už asi taky bude pékné mrtvá hmota,jako když to strčím do mikrovnky.


Podívejte se na rady k vaření a pečení a přidejte do diskuze své zkušenosti. Jak vybrat parní hrnec Jak funguje parní hrnec. Pára prochází dalšími nádobami, kde jsou uloženy potraviny k přípravě pokrmů.


Jídlo se v něm připraví skoro samo, je zdravější, chutnější a barevnější, než kdybyste ho smažili třeba na oleji. Schválně, jak se v něm skutečně vaří? Kupované bramborové těsto,uděláme z něj hada,nakrájíme na malé kousky,které poskládáme do vymazaných misek parního hrnce olejem,paříme minut,nakonec omastíme máslem a posypeme mákem s cukrem,nebo tvarohem s cukrem. Témata jako parní hrnec se rozebírají v diskuzi na Arome.


Jaké vůně a parfémy doporučují ostatní? Bosch je kombinovaná a horkovyduchem, takže tam by šla i ta buchta i masíčko s kůřčičkou spíš mě teď napadá, jestli se ta investice fakt vzplatí, jestli nekoupit horkovzdušnou troubu s grilem a pak jen parní hrnec přeci jen ta bosch stojí 36tis. Koupila jsem si parní hrnec a potřebuji poradit nějaké vyzkoušené recepty hlavně z brambor a zeleniny. Zjednodušeně řečeno, pomalý hrnec vám umožňuje připravit pokrmy takzvaně „v jednom hrnci“ – všechny přísady do něj vložíte, nastavíte teplotu, čas a můžete se věnovat něčemu jinému.


Odpadá tím nepohodlné stání u plotny i nutnost použití vícero nádobí k přípravě jídla.

Pořídila jsem si parní hrnec , ale marně tápu po nějakém receptu. Nemáte někdo několik receptů. Kromě zeleniny a ovocných knedlíků bych chtěla zkusit i další české recepty.


Tento hrnec je speciálně uzpůsoben tak, aby se v něm vařilo co nejlépe s ohledem na zachování všech živin a vitamínů. Díky dostatečně pomalému vaření dochází k zachování vitamínů v zelenině a maso připravené v tomto hrnci je křehké. Jak parní hrnec pracuje a jeho údržba.


Rychle, jednoduše a podle zásad zdravé výživy - všechny tyto parametry jsou zachované při vaření v parním hrnci. Patrový hrnec pracuje na systému využívání páry jako varného média, jídlo je rychle hotovo a zachovává si všechny své důležité výživné vlastnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o výhradně manuální model, není možné očekávat možnost si cokoliv přednastavit.


Vaření chutného pokrmu mu však jde náramně. Chřest Turecko Kuřec í Zelenina Jídlo. Proto, aby se parní hrnec v domácnosti co nejvíc používal, není ani tak důležité mít konkrétní recepty, ale pochopit princip a výhody vaření v něm. Pak není parní hrnec zbytečnou investicí.


I tady je nicméně funkční nabídka silně omezená. Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Parní hrnce nejsou hrnci v pravém slova smyslu.


Takové příspěvky budou smazány.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky