středa 19. prosince 2018

Kojící zástěra

Základní vlastnosti přikrývky stylový design. Kdo jsme Jsme mladá začínající firma tvořící pod značkou Chic Mama a přicházíme s novým produktem pro aktivní maminky na mateřské dovolené. Jednoduchost, praktičnost a kvalitní zpracování jsou hlavními kritérii naší práce. Prioritou je pro nás nejen design, ale především kvalita použitých materiálů. Pečlivě vybíráme materiály, ze kterých je naše zboží.


Nenechte se omezovat prostředím a nakrmte své miminko kdykoliv to potřebuje.

Vyztužený výstřih umožňuje oční kontakt s miminkem během kojení. Nemůžete vyplnit toto pole. Maminčin koutek, Praktické. Před pár dny mi porodila kamarádka. Ještě než porodila, poprosila mne, zda bych jí neušila kojící zástěru, že ji viděla na internetu a že je to moc praktická věc.


Hned jsem ji občíhla a viděla jsem, že to nebude nic těžkého. Poté, co mi kamarádka donesla materiál, jsem. Elegantní kojící zástěra od značky Chic Mama pro diskrétní kojení na cestách i doma.

Kojicí šátky a zástěry. Infinity od výrobce Pulp jsou krásně prodyšné, hebké ale neprůhledné. Již nemusíte odbíhat nakojit svého potomka do auta či nedůstojně vyhledávat trochu soukromí na veřejnosti, když potřebujete nakojit vaše miminko. Pod zástěrou se může v klidu odstrojit a ani miminko nic neruší a neláká. Okolo krku je šev speciálně vyztužený, proto dobře drží tvar průzoru, ale při.


Jednosuše se přehodí přes hlavu a miminko má soukromí. Vrchní část je vystužená, vytváří okénko, takže na něj během kojení vidíte a miminko může volně dýchat. Na vnitřní části je našitá kapsička, pro potřebné pomůcky ke kojení. Všestranné použití – kojící přikrývku využijete nejen jako přehoz k zajištění soukromí při kojení, ale také k zastínění proti slunci na kočárek, do auta nebo jako lehkou přikrývku či podložku při přebalování. Prosím, poraďte někdo dobrou kojící zástěru Ideálně aby byla lehká, skladná, jednoduchá na manipulaci a aby člověk viděl při kojení na miminko.


Měla jsem jednu v ruce a připadalo mi to jako krmit miminko pod těžkým hadrem. Lehká a prodyšná látka. Dítě lze zakrýt celé nebo jen částečně. Kojící šátek, který umožní kojení v soukromí.


Dětský bryndák zástěra béžový babyono. Barvy jsou ve skutečnosti jemnější než na fotce. Prodávám i jiné věci po miminku, viz další inzeráty.


Výstřih pro udržení očního kontaktu s dítětem.

Prodám kojící zástěru Chic Mama Bambino - Jasmine v dárkové sadě, která obsahuje kojící zástěru BAMBINO, bryndáček BAMBINO na odříhnutí s lemováním ve stejném designu a taštičku na uložení s klipem. Vzor velké květy v odstínech růžové, šedé a žluté na vanilkovém pozadí. Zástěra byla použita pouze dvakrát, takže je prakticky jako nová! Moje nejčastější poloha u kojení byla vleže. Ještě v porodnici jsem zkoušela i polohu v vsedě.


Měli jsme sestřičkami doporučeno kojit z každého prsu minut a pak znovu za 2-hodiny. Tak minut dítě v náruči udržíte. V porodnici jsem hlídala délku kojení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky