středa 13. června 2018

Jogurtovač eta 0153

Po nějaké době jsem na něj dostal opět chuť. Vybalím tedy jogurtovač z krabice, ale jaké je moje zděšení - návod nikde! Jistě velice dobře znáte ten pocit, kdy pro něco automaticky jdete na místo, kde to vždy bývá a ono to tam není.


Každý den stovky novinek v nabídce. A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Kúpila som si jogurtovač aby som môjmu malému synčekovi mohla robiť zdravé domáce jogurty bez všelijakých umelýn. No jediný recept k tomu bol na 1l mlieka a 1ml jogurtu.


Máte niekto prosím vás aj iné recepty poprípade rôzne vylepšenia? Poprípade ak máte doma recepty čo boli vo vašom jogurtovači a mohli by. Použitý v dobrém stavu a plně funkční. ETA věnuje velkou pozornost designu svých produktů, což z nich dělá jedinečné a praktické pomocníky pro každý den. Tradice Tradiční česká značka ETA , která má na našem trhu své nezastupitelné místo, vybavuje domácnosti spotřebiči a přináší do nich radost a užitek více než let.


Jogurtovač má vo výbave pohárov. Pripravte si lahodný domáci jogurt každý deň. Na prístroji je navyše QR kód pre okamžité načítanie receptov na smartfón. Než si však řekneme, jak na to, musíme se nejprve podívat jogurtu na zoubek. Pro mnohé z vás může být překvapivé zjištění, co vlastně dělá jogurt jogurtem.


Potom do každé skleničky dám větší lžičku hotového jogurtu a zapnu jogurtovač. Nechám přes noc a ráno dám do lednice schladit. Postaráme se o bezpečné a pohodlné obchodování. Je v bezchybnom stave - u mňa je nevyužitý. V prípade kúpy pridám starší jogurtovač eta ( ako nový ) aj s návodom na použitie ZDARMA.


Predám aj samostatne - za 5€. Odber osobne v Žiline, príp. CENA SPOLU ZA OBA PRÍSTROJE A VRÁTANE POŠTOVNÉHO VRÁMCI SR!


Obsahuje: jogurtovač , fliaš s vrchnákmi(205ml), prívodný k. Rozliji do skleniček od výživy (jen umytých, žádnou sterilizaci neprovádím) a dám do jogurtovače ETA na 5-hodin, případně s časovým spinačem přes noc. Delší doba (do hodin) nevadí, jogurt je ale kyselejší. V zimě, kdy je v kuchyni přes noc tak - stupňů, jogurtovač zakryji utěrkou. Guzzanti GZ 1od 5Kč - Heureka. Inzerát byl odebran z oblíbených.


Italský jogurtovač Ariete Yogurella 62. Dostala jsem k narozeninám jogurtovač , ale v návodu se nikde nepíše. Nemám recept a myslím, že bude stejný bez rozdílu, jaký kdo má jogurtovač. Diskutujte, ptejte se, najděte nové přátele, které s vám spojí stejný zájem.


Já dělám jednodušší, litr čerstvého mléka(kupuji Bio amálku),kelímek živého jogurtu, smíchat a dát na teplé místo. V zimě dám na noc na topení, nebo to šoupnu do peřim s pt lahvemi horké vody a za 4-hodin je hotovo. Zajímala by mě prosím ta tvoje pekárna Biemeier.


Kde jsi ji koupila a kolik prosím stála? U nás jsem ji nikde neviděla, na něm. Já mám Etu Siestu, ale i když jsem moc spokojená, tak ta teflonová vanička nevydrží, navíc netěsní.


Zrejme tato tema patri inam, ale mna to momentalne ozaj dost pali. Chalani su jogurtovi, doteraz som si jogurt robila sama, teda skor rozmnozovala pod perinou :wink: , ale trva to dost dlho a rada by som vyskusala ten jogurtovac.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky