pátek 16. června 2017

Pečení bábovky v silikonové formě

S nástupem nových technologií se novější postupy přenesly i do kuchyně, kde lze najít mnoho užitečných pomocníků, kteří velice usnadní pečení i vaření. Jedním z nich jsou silikonové formy, v nichž je příprava o poznání snazší, než tomu bývalo. Bábovku v silikonové formě pečte na plechu.


Peču ji zásadně jen v silikonové formě (bez vymazávání) a nikdy jsem s vyklopením neměla problém. Navíc silikon má takovou pružnost, že formu lze jednoduše otočit naruby, takže bábovka uvnitř vypadne samospádem.

Není chyba spíš v té formě ? Moučník se v silikonové formě nepřipálí, snadno se vyklopí, forma je lehce omyvatelná a lze ji použít v plynových, elektrických, horkovzdušných i. Na našem trhu už existuje několik firem, které silikonové formy dodávají. Můžete si vybrat z velkého množství tvarů, jako například na bábovku, mufinky, kulatou dortovou formu, pečící podložku (místo pečícího papíru), formu na srnčí hřbet, kulaté i hranaté koláčové formy a různé jiné tvary (medvídek, stromeček, srdce). Bábovka se v silikonové formě nepřipálí a lehce ji vyklopíte. Povrch formy je snadno omyvatelný a ušetří vám tak spoustu času i práce.


Bábovka v silikonové formě recepty, které budete milovat.

Nemažu jen vylpáchnu vodou. Mám všechny od Tupperwaru. Láka ma, že pri pečení netreba formu vymastiť a vysypať múkou a že sa na formu cesto neprilepí. Na kolika stupních v troubě pečete stouto formou?


Ahoj, já když peču v silikonové formě , vypláchnu jí před nalitím těsta studenou vodou - jak to bylo v návodu A nikdy jsem problém neměla. Peču na tolik stupňů co normálně, takže bábovka na 180. V silikonové formě jsem několikrát. Jednou jsem dělala bábovku ve dvojité dávce zároveň do silikonu i do dortové kovové formy.


Takže za mě: silikon na pečení. Všechny suroviny smícháme v Míse na míchání ( B11) a nalijeme do Bábovky (U04). Silikon u mě od té doby pro pečení prohrál. Pečeme při 1°C Toto těsto můžeme použít i na bublaninu. Tu pečeme dortové formě (U03) nebo poloviční dávku v Královské silik.


Rajčatová bábovka 2g mouč. Hery 1g rozinek 1g polohr. Ahoj holky, chtěla bych Vás poprosit o radu, dostala jsem od ségry k narozeninám silikonovou formu na bábovku, ale ještě jsem s ní nikdy nepekla.

Formy ze silikonu jsou lehké, snadno se s nimi manipuluje, a také se dobře udržují – mohou se bez problémů mýt v myčce nádobí. Praktické, moderní, odolné. Nákupem silikonové formy získáte spolehlivého pomocníka pro přípravu pečených i nepečených moučníků, dezertů či aspiků, želé, pudingu a dalších oblíbených pochutin. Příprava je snadná a rychlá, není potřeba tyto silikonové formy na pečení vymazávat ani vysypávat, tím šetříte.


Tématické fráze: dvoubarevna babovka hrnickova babovka bez vajec hrníčková bábovka dvojbarevná bábovka postup při pečení bábovky bábovka dvoubarevná bábovka v silikonové formě recept hrničková piškotová babovka dvoubarevná bábovka recept bábovka dvojbarevná piskotova babovka hrnickova hrnková bábovka hrnková. Pečení v silikonové formě - velikovoční beránek Od: VěraHa 8. Je ještě čas, ale minulý rok jsem pekla velikonoční beránky v silikonové formě a praskalo mi těsto. Jogurtová bábovka v silikonové formě recepty, které budete milovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky