DEEP CLEANING The Nastiest Car Ever! Complete Disaster Full Interior Car Detailing Transformation! V tomto videu bych rád vysvětlil pár spekulací o prasklým těsnění pod hlavou motoru. Rád bych ukázal jak to lze poznat a jak se to projevuje.
Pokud je to pro vás zajímavý napište. Zdar Šoumeni, dnes uvidíte, jak vyměnit těsnění pod hlavou u Felicie 3MPI. Možná to někomu poslouží jako návod a pomůže to. Budu rád za KOMENT, LIKE A ODBĚR.
Postup výměny těsnění pod hlavou : 1)Vypustíme chladící kapalinu, pokud nechceme sundavat plast pod chladičem stačí odpojit spodní hadici. Sundáme kryt motoru, odpojíme akumulátor, hadice a kabely připojené k hlavě, k sání, nebo škrtící klapce (klapka, sací i výfukové potrubí zůstávají na hlavě). Test pomocí detekční kapaliny, když zezelená je vada těsnění.
Dochází ke kontaminaci chladící kapaliny od spalovacího prostoru. Koupím výměnu těsnění pod hlavou fabia 1. BRNO Sekce určená k poptávce a výměně automobilů, motocyklů atd. Moderátor: Moderátoři AutoRevue. A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu. Jinak se může stát, že těsnění vyměníte a za chvíli to budete dělat znovu.
Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Tesnenie pod hlavou fabia 1. Brus atd jsem nedělal,jen těsnění. Těsnění pod hlavou - Motor 1. Výměna těsnění pod hlavou cena - Motor 1. Dýval jsem nevé těsnění pod hlavu-Victor Reinz, těsnění svodů výfuku (corteco) pod sání VR,, těsnění víka hlavy VR,nové šrouby hlavy také VR.
Zjistil jsem ubytek chladicí kapaliny - je asi 1cm pod ryskou min. Víčko od oleje má zespod žlutou emulzi. Ahoj přiznaky samozřejmě ukazuji na tesneni. Vadné tesnenie pod hlavou fabia. Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký.
Zdar lidi, nevíte někdo kolik by stála výměna těsnění pod hlavou a výměna silentbloku na převodovce ve značkovém servise škoda? Utíká kapalina-prasklá hlava? Skoda fabia - praskly tesneni pod hlavou. MPI 8V vymena tesnenia pod hlavou.
Dokud to topí, tak bych to vůbec neřešil. Expanzka může být špinavá kvůli načatému těsnění celé roky a desítky tisíc kilometrů u tohoto motoru, než se to nějak víc projeví. Vzhledem k ceně auta a že už asi bude karoserie hnít, tak dřív velice pravděpodobně odejde na korozi než na motor.
Ahoj, měl jsem podobný příznaky - bublání v radiátoru, ale dělalo mi to tuším jen při přidání plynu. Začalo to někdy na začátku zimy, nevěděl jsem zda nestačí odvzdušnit okruh topení nebo něco dalšího.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.