pátek 6. listopadu 2015

Thermomix diskuze

Free Shipping Available. Fill Your Cart With Color today! Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zdravím, je tato diskuze ještě živá?


Thermomix diskuze

Je to úlně super vaření, mixování, sekání, míchání v jednom, ale moc receptů zatím nemám. Thermomix je nový život - Dáma. Pokud máte někdo doma taky tohoto pomocníka tak budu moc ráda pokud se budete chtít podělit o recepty a skušenosti. Používám na vaření polívek, na těsta, na kaše, na domácí sirup, na příkrmy - ty jsou z toho super, uvařím a rovnou i pomixuju, ale rozhodně z něj nebude svíčková s knedlíkem za min. Co mě ovšem nejvíc zaujalo, byla diskuze , kterou vedli naši francouzští přátele.


Jak se píše na stránkách. Navíc je stále po ruce, takže nemusím přemýšlet, kde je který uložený, ani je pracně dolovat z hloubi skříněk. Neváhejte se nás zeptat! Přidat komentář do diskuze.


Souhlasím s podmínkami psaní ko. Sama jsem pracovala, jako kuchařka 20. Uvidíte, že budete v úžasu, co to vše dokáže, za pár minut a hlavně ušetří. Jestli se to vyplatí a jestli se to dá dobře skloubit s mateřskou.


Ahoj, nenašla jsem tu to téma, tak bych se ráda zeptala na osobní zkušenost s tímto pomocníkem. Viděla jsem teď někde reklamu na tohohle robota, který se tváří, jako kdyby uměl vařit s. Právě jsem si pořídila TM tak se spolu učíme existovat Obzvlášť mě nadchly výtvory vašich mužů! Páni, jestli Termáček dokáže, aby mi začal manžel pomáhat v kuchyni, tak budu v sedmém nebi! Máme oba dost práce a málo času. Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče.


Těhotenství, poro miminka a batolata. Diskuze podle narození i regionu. Dokonce jsem se v květnu s kamarádkou zúčastnila Školy vaření s tímto přístrojem, bylo to hrozně fajn, vařili jsme ve skupinkách a navařené jídlo si pak snědli :) Taky docela přemýšlím, jestli bych si ho pořídila. Dohladka nerozmixovaly ani le ani jahody. V případě BlendTecu „Stealth“ s nádobou 2Q Jana ještě zkoušela přilít dvojnásobek vody (dalších 2ml), přesto ale zůstaly nerozmixované větší kusy jak jaho tak ledu.


Stejné to bylo i při prohození. Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Já ti klidně s čistým svědomím konkrétní doporučím. Předtím jsem měla jiného robota.


Thermomix diskuze

Teď si už ani nemůžu vzpomenout přesně na název, byl takový obrovský a nemotorný :-D Termáček je pro mě nejlepší pomocník v kuchyni, jak píše Josefína, ostatní přístroje jsem vyhodila, zastane všechnu práci. Hezky napsaný článek, měla jsem možnost „testovat“ jak kitchen aid tak varný robot thermomix coby aupair v usa rodině jsem testovala rok. Akorát design nic moc, kam se hrabe na KA.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky