úterý 17. listopadu 2015

Bezlepkovy chléb recept

Já peču ještě jiný chléb a je naprosto úžasný. Ani nedělám kvásek, jen droždí rozdrobím do mouky, zaleju vlažnou vodou, přidám špetku cukru a nechám asi minuty. Potom přidám vše ostatní, dám. Formu s vykynutým těstem vložíme do trouby vyhřáté na 2°C a zprudka pečeme minut, pak teplotu snížíme na 1°C a dopékáme asi minut.


Upečený chléb vyndáme z formy a necháme na mřížce vychladnout. Bezlepkový chleba podáváme podle chuti.

Chléb , rohlíky a další podobné pečivou jsou u nás považovány za základ jídelníčku. A to se pro většinu lidí nezmění ani po přechodu na bezlepkovou dietu. Připravili jsem si pro vás trochu teorie, ale hlavně praxe k problematice nákupu a pečení chutného bezlepkového chleba.


Není nad to si vykouzlit domácí bezlepkový chléb. Zastávám názoru, že by ve zdravém jídelníčku měl chléb být. Pokud máš pravidelně zdravý pohyb, tak ti bezlepkový chléb nemůže ublížit. Pohankový bezlepkový chleba upečený pomocí kváskové kultury patří mezi nejzdravější pokrmy na světě.


Tématické fráze: pohankový chléb pohankový chléb pohankový chléb recept pohankovy chleba recept na pohankový chléb recept na pohankový chleba pohankovy chleba recept pohankový domácí chleba pohankovy chleba z psyllium recepty.

V obchodech se zdravou výživou hotové pečivo koupíte, ale cena je obrovská a ne vždycky je pečivo chutné. Koupíte toastový chléb , klasický chléb , rohlíky a dokonce i vánočku. Při troše cviku se vám však povede výborné domácí pečivo.


Chce to jen mít ten správný, vyzkoušený recept. A ten pro vás dnes máme. Co by si člověk počal bez chleba? Upéct dobrý bezlepkový chléb není jednoduché, ale stačí mít dobrý recept a zvládne to každý. Než jsem ten svůj našla, tak jsem svými chleby mohla klidně rozbíjet i okna, jak byly tvrdé.


Pak jsem na něj narazila a od té doby je můj nejoblíbenější. Vyzkoušejte recept na skvělý domácí chléb vhodný pro bezlepkovou dietu. Pekla jsem podle tohoto receptu chléb vůbec poprvé a povedl se na jedničku! Pekla jsem z poloviřný dávky, do těsta jsem přidala slunečnicová semínka a nedávala máslo, jelikož jsem ho zrovna neměla.


Prvních minut jsem pekla na 220°C, poté jsem stáhla. Dobrý den, děkuji Vám za tento recept , trpím histaminovou intolerancí a alergií na lepek, nemůžu jíst nic kynutého, takže ani obyčejný bezlepkový chleba. Tento recept je chuťově i strukturou nejlepší náhražkou klasického chleba a bez újmy snese i zamražení. Po dlouhé době jsem si pochutnala na chlebu s máslem a medem.


Droždí rozmícháme ve vlažné vodě.

V míse smícháme mouku a sůl, postupně vmícháme vodu s rozpuštěným droždím, přidáme nakonec olej a zpracováváme, dokud nevznikne hladké těsto, které se nelepí na okraje mísy. Semínka udržují chléb vlhký, navíc dodáte tělu vlákninu, kvalitní tuky a minerální látky. Semínka můžete použít jakákoliv jiná (chia, slunečnice, dýně, apod.).


Z nakynuté směsi si odeberte cca 100ml (asi - lžíce) na příští chléb ! Nebo vybírejte další #128081; vyzkoušené bezlepková dieta recepty. Do pečící nádoby domácí pekárny nalijeme vodu, přidáme sůl, cukr, ocet, olej, koření a droždí, promícháme a potom přisypeme oba druhy mouky. Do oblíbených Chci uvařit Tisk. Lepší je ho nedělat přímo v pekárně, jen zadělat, pak vyndat a nechat kynout a péci v troubě. Tento chléb není můj výmysl, ale už ho chvilku peču a stihla jsem něco vychytat.


A jelikož vás tento recept poptávalo opravdu hodně, rozhodla jsem se sepsat své poznatky, včetně receptu, do samostatného příspěvku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky