pondělí 7. prosince 2015

Titanové nádobí zkušenosti

Titanové nádobí - jakou značku? Podívejte se na rady k vaření a pečení a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zpočátku úžasná,nemohla jsem si jí vynachváli,bylo nám sděleno,že toto titanové nádobí vyhrálo nejvyšší příčku v testu nádobí.


Používáme jí opravdu hodně,nekolikrát týdně-ale nyní už rok mám pocit,že už to není co by to mělo být. Od půlky se v ní začalo vše přichytávat,nyní už se připálí snad vše.

Italské titanové nádobí z lisovaného hliníku, jako jediné vyráběné metodou nebezpečí loupání. Relativně kvalitní německé titanové nádobí s dlouhou tradicí, vyráběné novou metodou avšak. Z vlastní zkušenosti vím, že se i titanové nádobí loupe (moje pánev asi po čtyřech letech) a keramické se poškrábe…a nepoužívám kovové nástroje.


Takže to řeším litinou s sháním kvalitní nerez. Na základní materiál se nanáší speciálními aplikačními metodami třívrstvý nástřik, přičemž první a druhý je vyztužen rozemletou keramikou s přísadou oxidu titaničitého. To je myslím bez diskuse a žádný z novějších povrchů se mu nevyrovná ve způsobu, jak snadno upečené jídlo sklouzne z pánve do talíře.


Rozporuplné zkušenosti kuchařů a kuchařek s teflonovými povrchy odstartovaly hon za dokonalým nepřilnavým povrchem, na kterém by se pracovalo tak dobře, jako na teflonu, ale vedle toho nabídnul i vysokou životnost.

Keramické pánve– Ke keramice se chovejte šetrně. Myčka zbytečně opotřebovává keramickou vrstvu, takže volte raději ruční mytí. Teflonové pánve– Nedávejte do myčky nádobí. Ahojky, náhodou jsem navštívila tyto stránky a ráda bych taky přispěla do diskuze, možná to někomu pomůže při rozhodování.


Já mám titanové nádobí německé značky BAF. Mám ho teprve dva měsíce a zatím maximální spokojenost. Snad půl roku jsem pročítala různé recenze, diskuze a testy.


Tato značka všude vycházela. S objemem l nemusíte mít strach, že by snad k obědu něčeho pochybělo. Aleš a Martin, kteří se živí prodejem nádobí v předváděcích akcích, zvládají svou práci mistrně.


Devítce párů, která na prezentaci dorazila, nalijí sklenku sektu a po přípitku volí hned na úvod první obchodní taktiku. Zboží není levné, celý set nádobí přijde na tisíc korun a koupit lze jen kompletní sadu. Ahojky, já jsem se omylem asi před třemi lety dostala na jejich akci.


Nádobí pěkné a asi i kvalitní, ale např. Spíš si najeď na titanové nádobí nanetu, ušetříš a bude to samé.

Vážení rád bych se podělil o zkušenosti s titanovým nádobím od firmy TOP MORAVIA. S nádobím jsme byli velmi spokojeni. Ovšem první problém nastal při loňských vánocích při opékání vinné klobásky, která se přilepila na dno a za žádnou cenu nešla dolů.


Přičítám to k tomu, že jsem nádobí myla též teplotním šokem. Jelikož jsem s tímto nádobím i tak spokojená, koupila jsem si v prosinci menší pánvičku, obdélníkový pekáč, čtvercový pekáč a hrnec. Teplotní vodivost titanu je špatná, nic by to neohřálo. Hrnce jsou z titania, což je slitina hliníku.


Měděné hrnce jsou nebezpečné, protože měď se uvolňuje do jídla, a způsobuje pomalou cirhózu jater. Hliníkové hrnce, pokud neohříváte nic kyselého. Po celou dobu své činnosti se zabývá výrobou titanového nádobí a domácích potřeb s vysokým podílem ruční práce.


Hrnce, pánve a sady nádobí z prvotřídních materiálů. Vhodné i na indukci a vše skladem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky