středa 16. září 2015

Indukční deska recenze

V kostce jsme vám tedy shrnuli, co vlastně indukční varná deska je, jak indukční technologie funguje, a hlavně co vám může přinést. Abyste si správně vybrali to pravé ořechové pro vaši kuchyni, pojďme se tedy důkladněji podívat na body, kterým byste měli věnovat pozornost a na které se zaměřit při koupi. Indukční deska Gorenje IS645BG patří mezi to nejlepší, co si můžete v této cenové kategorii zakoupit. Za relativně slušnou cenu se dočkáte indukčních zón, které jsou vybaveny intuitivním ovládáním s drážkou. Ovládání je nesmírně pohodlné a přirozené.

Cenově se tato indukční varná deska řadí k nákladnějším modelům na trhu, její cena je ale opodstatněná hlavně vysokým výkonem. Ten ovlivňuje zejména rychlost zahřívání nádobí na desce. Hodnocení produktu: 1 1 (Perfektní) recenze.

TEST varných desek s návodem jak vybrat nejlepší varnou desku. Dozvíte se, jestli zvolit indukční , sklokeramickou, nebo plynovou, kolik plotýnek a která je dobrá. Přečtěte si recenze lidí, vítěze testů a jak vybrat.

Indukční deska recenze

Nabízí varné zóny různého výkonu a průměru. Každá varná zóna je vybavena funkcí Powerboost a indikátorem zbytkového tepla. Dětská pojistka chrání před nežádoucí manipulací s ovládáním. Dotykové ovládání je umístěno v přední části a je velmi intuitivní.

Můžete se tedy těšit na velmi pohodlné a rychlé. K ohřevu se využívá indukce (magnetické technologie), kdy se deska a varná plocha sama o sobě nezahřívá, ale naopak zahřívá dno hrnce. Nejen, že teplo neuniká po stranách a vy tak šetříte výdaje na energiích, ale jde. Indukční vaření rychle získává popularitu a dostupnost. Indukční varné desky – rychlé, čisté, bezpečné a milované kulinářskými profesionály.

Přestože indukční varné desky se objevily před více než dvaceti lety a od té doby jsou vítány špičkovými šéfkuchaři, protože nabízejí rychlé vaření bez plamene, výrobci teprve nedávno začali vyvíjet. Indukční technologie funguje tehdy, když je hrnec s příslušným obsahem železa umístěn na varnou zónu. Tuto skutečnost vyzkoušíte jednoduše pomocí magnetu. Pokud magnet drží na spodní části hrnce, můžete ho používat.

Po odejmutí hrnce z desky se ohřev přeruší a deska se po několika vteřinách automaticky vypne. Díky funkci PowerBoost dosáhnete varu až o polovinu rychleji. Pokud je zpracování založeno na vašem souhlasu, máte právo tento souhlas kdykoliv odvolat. Odvolání vašeho souhlasu nebude mít nicméně vliv na zákonnost jakéhokoliv zpracování údajů, které proběhlo s vaším souhlasem předtím, než jste jej odvolali. Chystáte se koupit produkt: vidaXL Indukční.

Elitní indukční varná deska. Přestože je cena vyšší, je absolutně adekvátní tomu, co od výrobce dostanete. Inovativní funkce jako AreaFlex, StopGo, TimeAssist, SoftMellt či StayWarm.

Povrch je tvoří hladká sklokeramická deska , pod kterou je až umístěna elektromagnetická technologie. Pro údržbu tak bohatě stačí zařízení setřít vlhkým hadrem. Využívají technologii přenášející energii přímo do magnetického dna nádobí, takže jsou energeticky velmi účinné a rychlé. Kromě toho jsou ovládací prvky indukční plochy podsvícené.

Indukční deska recenze

Máme dokonce i přenosnou indukční varnou desku, kterou lze snadno přemístit.