čtvrtek 19. dubna 2018

Skeppshult zkušenosti

Zpočátku jsem hodně uvažovat, zda si takovou těžkou pánev a ne zcela levnou pořídit, ale dnes bych již neměnil. Postupně dokoupíme od Skeppshult i zbylé pánve, protože dělat na litině je radost. Na váhu si člověk časem zvykne a prostě ji bereme do dvou ruk, není v tom žádný problém.


Rád vařím zdravě, proto jsem se pro ni rozhodl. Litina je velmi kvalitní materiál, který neobsahuje chemikálie a jiné legrace jako většina ostatních materiálů v dnešní době. V recenzi se ale podíváme i na nevýhody litinových pánví.


Hrnce Skeppshult, zkušenosti už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem. Užitná hodnota není stejná - čínská litina je vyráběna ze železného šrotu, odpadu, který může být kontaminován (a většinou je), jedná se o podřadný výrobek, který může být zdravotně závadný.


Carl Victor jsou kvalitativně absolutně nesrovnatelné výrobky. Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru.


Ale přeci jen se mně nezdá, že by měli pánové ze Skeppshult 5× lepší způsob odlévání (poměřováno dle ceny) než konkurence, byť věřím, že práce ve Švédsku bude 5× dražší, než v Číně (pokud je to tedy vyráběno ve Švédsku). Osobně bych řekl, že polovinu ceny výše zmíněné pánve tvoří právě to logo. Domácí pomocníci - Recepty na vaření pro začátečníky i zkušené kuchaře. Každý může přidat vlastní recept.


Mám také litinovou pánev - švédská litina Skeppshult a nelepí se. Vaří se v ní skvěle, ale je fakt hodně těžká. V návodu se uvádí, že Jar ani jiné čistící prostředky se nesmí používat, jen omýt vodou, osušit a občas naolejovat. Litinová pánev Skeppshult Před časem jsem dostala na otestování tuhle super litinovou pánvičku a už byl nejvyšší čas o ní také něco napsat.


Možná to Petan nebude rád slyšet, ale z vlastní zkušenosti vím, že jsem schopen v Číně nechat vyrobit výrobky v kvalitě naprosto srovnatelné s kteroukoliv evropskou slévárnou. I tak se ovšem často dostanu pod cenu např. V současné době je na trhu opravdu nepřeberné množství pánví, o kterých se tvrdí, že jsou nejlepší. Samozřejmostí je nutnost.


Lesklá nebo matná dvířka kuchyňských skříněk? Ahoj, chceme rodičům k výročí nadělit novou výbavu do kuchyně a zajímalo by mne, zda tu někdo nemáte zkušenosti s nádobím skeppshult ? Podle toho co jsem vyčetla, to vypadá velmi zajímavě, zajímala by mne však osobní zkušenost. Jak se na tom vaří, hlavně co pánve?


Nepřipalují se, není třeba hodně tuku? Keďže liatinové panvice Skeppshult sú vyrábané tradičným spôsobom iba z prísne kontrolovaných prírodných surovín z lokálnej ťažby, do tela nedostávate jedy,. Uživatelské hodnocení a recenze na Pekáč a zapékací mísa SKEPPSHULT Litinový pekáč kulatý 26cm.


Pokud kvalitní litinové nádobí, tak jedině od švédské značky SKEPPSHULT. Ostatní litinové nádobí pro mě není litinové nádobí ale smaltová litina, bohužel. Tady platí, že je lepší si za kvalitu připlatit. Já na tohle nádobí nedám dopustit.


Skvěle se na něm vaří, skvělé je také na údržbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky