pondělí 10. června 2019

Lihový vařič na pevný líh

Prezentace zmenšené verze vařiče na tuhý líh. Zmenšené rozměry šetří místo na úkor dokonalého spalování tuhého lihu. Pro optimální funkci doporučuji lihové t. Kamarád táhl na čundr plynový vařič, já tento malý lihový. Přivést vodu k varu zvládl stejně spolehlivě, přitom zabere zlomek hmotnosti a místa.


Ale dlouhodobý ohřev, třeba vařit polévku, by nezvládl - museli byste často měnit lihové tablety.

Pokud několikrát za rok vyrážíte na výšlap a chcete si ohřát něco v ešusu, nemusíte si kupovat dražší plynové či benzínové vařiče. Tuhý líh můžete přepravovat uvnitř složeného vařiče. Placatka sigg6l, nerezové pítko, vařič na pevný líh v obalu vyrobeném z US sumky. Praktická sada na menší výlety. Ultralehký titanový vařič na pevný líh.


Váha pouhých 1gramu! Vařič Primus OmniLite Ti je univerzální ultralehký vícepalivový vařič z titanové slitiny, který byl navr. Ideální pro výpravy, kde počítáte každý gram a výkon vařiče není až tak důležitý.

Známý také pod názvem postýlka. Vařič je vhodný pro vaření na pevném lihu který je dodáván v tabletách. Podpalovače, zápalky a pevný líh.


Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Prodám lihový vařič na pevný líh.


Materiál pozinkovaná ocel. Skládací, kompaktní vařič. Uzavřený vařič lze složit do několika poloh dle velikosti nádobí. Vhodné na šálky, hrnce i pánve.


Měl jsem oba, tedy jeden měl a druhý mám. Jako malý někdy cca před lety (technologie asi pokročila) jsem dostal vařič na tekutý líh , výrobce by tuším „Kovo“ něco. Používal jsem ho dlouho ke své spokojenosti na vandrech a porovnával s kamarádem, co měl na pevný líh.


Ve finále mi přišli tenkrát stejný. Na podobném principu skládačky jako u vařiče na pevný líh funguje přenosný gril (Esbit Gril). Ve složeném stavu ve velikosti notebooku.


K tomu trochu dřevěného uhlí a na grilovačku si můžete vyrazit pěšky na oblíbené romantické místo.

Vaříč lihový na pevný líh používám na kafe či polívku uvaříte cokoliv pouze musíte přikládat líh ,to je jasné je to prfktní skladná věcička, mám to v brašně, líh kupuji náš český a jsem velmi spokojený. Mám i vařič plynový a ten pouřívám na delší vycházku to mám tašku s vařením ale furt mám malinkou. Nezničitelní a lehký univerzální outdorový vařič vhodný na turistiku, mototuristiku, cykloturistiku, motosrazy, kempování a pobyt v přírodě. Mužete v něm topit pevným lihem, tekutým lihem nebo v nouzi aj dřívkami tzv.


Pár mililitru lihu vám stačí na uvaření oběda. Obrázky jsou ilustrační.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky