pondělí 18. ledna 2016

Plíseň za kuchyňskou linkou

Před lety jsem se nastěhoval do pronájmu bytu, kde se sestavovala nova kuchyňská linka se skříněmi. Všechny zdravim, máte někdo zkušenost s plísní za kuch. Nechali jsme si novou kuchyňskou linku.


Teď jsem zjistila, že nám kvetou záda a na zdi v rohu za linkou je plíseň. Demontovat se nám jí nechce #128542;, je obrovská.

Co s tím, větráme pravidelně, vlhkost v domě máme teď 55. Jsem z toho špatná, myslíte, že by mohl pomoct nějakej. Dotaz: Dobrý den, chtěl bych poradit, z jaké příčiny se mohla vyskytnout plíseň za novou kuchyňskou linkou , jak se jí zbavit a případně do budoucna předejít. Před týdnem jsem si v nové kuchyňské lince nad sporákem všiml plísně, která je i na zdi.


Nejvíce exponované je místo za skříňkou nad a vedle sporáku. Jelikož se nám to stalo také, vyřešili jsme to k plné spokojenosti natažením trubek z vedlejšího pokoje za linku - smyčka z mědi těsně nad zemí. Plíseň za kuchyňskou linkou - poradna, odpovědi na dotaz Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Plíseň za kuchyňskou linkou.


Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

Odpověď na otázku Jak se zbavit vlhkosti a plísně za kuchyňskou linkou v rámci poradny energetická na serveru ČESKÉSTAVBY. Dobrý den, za kuchyňskou linkou se nám tvoří plíseň , ta není na zdech, ale na zadní straně linky, která je přimontovaná ke zdi. V těch místech vede odsavací trubka od digestoře. Použít můžete také Remal Sanal na likvidaci plísně a Remal protiplísňový, který obsahuje látky bránící růstu plísní.


I před případným použitím termonátěru je nutné plíseň zlikvidovat Sanalem. Plíseň v koutech stěn, za kuchyňskou linkou nebo u podlahy se vyskytuje v mnoha domácnostech. Plísně produkují nebezpečné výtrusy, které při dlouhodobém dýchání způsobují chronické potíže.


Proč a kde vznikají a jak se jim bránit? Je to možný,spíš jistý. Udusili ste vlhkost ,kerá ve zdi po čerstvých úpravách je. Nechte stěny vyschnout a pak věšte nábytek.


Pokuď se nejedná o vlhkost pronikající z koupelny,a vo tom pochybuju,potvrdí se mý tvrzení. Okolo domu mám udělanou drenáž s nopovou folii. Obnažte stěny,nechte je vyzrát a nabejt okolní vlhkosti,vlastně suchosti.


Dokonce v úložném prostoru v gauči mi chytil plíseň polštářek. Gauč mám odtaženy ode zdi. Chodba a koupelna je to samé, plíseň je.

Plovoucí podlaha jako obklad za kuchyňskou linkou. Bydlíme v pronajatém bytě a za kuchyňskou linkou se nám dělá plíseň. Není vidět, linka je napevno přimontovaná, ale je to cítit ve vzduchu a plíseň viditelně prolézá skrz tu skříňku, prostě prolezla ze zdi skrz dřevo té kuchyňské linky.


Kdyz otevřu tu skříňku, je to vidět. Za prvé z důvodu nákladů, a navíc si nemůžeme vzhledem k propojení velkého prostoru (stejná podlaha) dovolit navýšit podlahu pouze v kuchyni. Je mi jasné, že radiátor za kuchyňskou linkou je nepraktický. Bohužel, jelikož se nám asi nepodaří se tomu vyhnout, ráda bych znala zkušenosti lidí, co to takto mají. Měli jsme úplně stejný problém, v rohu za kuchyňskou linkou , dole i nahoře plíseň , stále a stále.


A když jsme odtáhli linku tak se mi chtělo brečet. Nedávno jsme dávali plastová okna, když vařím otevřu ventilku a pára pěkně odchází a linku jsme dali více od zdi. A kupudivu je po problému.


Nikdy bych nevěřila že. Bílá plíseň na povrchu okurek? Dělal jsem okurky tak, že jsem do zeláku naskládal propíchané, oprané okurky-nakladačky. To jsem zalil octem smíchaným s dekem a cukrem, tak jak to píšou v návodu na deku a horké jsem s tím ty okurky zalil. Přikryl jsem to poklopem a okraj zalil vodou.


Dnes jsem okurky odkryl a na povrchu je hustá bílá plíseň , ale okurky voní. Nemohl byste mi poradit něco na pročištění těla konkrétně v takovémto případě?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky