úterý 30. ledna 2018

Pomalý hrnec diskuse

Mám doma parní hrnec na vaření rýže a zelenina nebo brambory v ném udélané mají úžasnou chut´je to pochoutka. Jasmínová rýže udélaná v tomto hrnci,je néco úžasného. Akorát to mám méně slané a kořeněné, jelikož jsem se dočetla, že se má s kořením a solí šetřit.


Pomalila jsem hovězí kostky s rajčaty, cibulí a paprikou, bylo to hotové za hodin a maso je pěkně šťavnaté. Chystám se na další recepty a myslím, že u nás bude pomalý hrnec hodně využívaný.

Teprve včera jsem toto objevila (já vím, jsem 1let za opicema) a líbí se mi to, ale mám strach, aby to nebyl jen další nesmysl, na který se bude prášit. Hrnec Kenwood 5l a Rival a 5l mají keramickou nádobu s tou se v troubě péci nedá. Pokud chcete používat u pomalého hrnce odložený start pomocí časovací zásuvky nekupujte hrnec Rival 5l protože celé ovládání je digitální - ostatní hrnce mají ovládání mechanické tzn. Další výhodou je fakt, že příprava v tomto hrnci je velmi jednoduchá a zvládne ji doopravdy každý. Jídlo se vaří opravdu pomalu, takže nedojde k jeho připálení.


Pomalý hrnec umí uvařit pomocí svého topného tělesa. Jednoduše do něj vložíte suroviny a ty pak v pomalém.

Ušetří spoustu času, pro mě určitě…Masíčko je krásně měkoučké, všechno doslova odpadavá od kosti. Manžel má nejvíce rád žebra, která jsou fakt skvělá… Doporučuju. Podívejte se na rady k vaření a pečení a přidejte do diskuze své zkušenosti. Obecně je vhodné vybírat pomalé hrnce s pokud možno co největším množstvím nastavení tak, aby bylo možné vždy zvolit program plně vyhovujícím chuti a preferencím kuchaře.


Italští pomalý hrnec recepty mexická pomalý hrnec recepty a mnoho dalšího. Jedná se o moderní plnohodnotný pomalý hrnec s časovačem, který navíc nabízí slušný objem hrnce litrů. Můžete také ukládat své oblíbené recepty.


Ahoj, protože už uplynula dlouhá doba od dotazu, předpokládám, že už víte, co je to pomalý hrnec , pokud ne na internetu pod tímto heslem se vna seznamu dá přečíst hodně. Mám ho krátce, ale je bezvadný, vřele doporučuji, drapas. Minule jsem rozebírala, co je pomalý hrnec a proč ho používám. Pomalé hrnce vaří za vás, není potřeba je hlídat, čímž šetří váš čas.


Zaujal vás taky a zvažujete, který koupit? Dost podrobně jsem pomalé hrnce studovala, než jsem si jeden koupila, a už ho používám nějaký ten pátek, takže i praktické zkušenosti mám. Před koupí si možná není špatné doma vyzkoušet jednoduchý test. Do vašeho klasického hrnce nalijte takové množství vody, které odpovídá objemu budoucího přístroj.


Lze v něm samozřejmě například uvařit i pouze přílohu (brambory, těstoviny,…), ale vzhledem k dlouhé době vaření nejde o nejvhodnější způsob využití.

Zjednodušeně řečeno, pomalý hrnec vám umožňuje připravit pokrmy takzvaně „v jednom hrnci“ – všechny přísady do něj vložíte, nastavíte teplotu, čas a můžete se věnovat něčemu jinému. Odpadá tím nepohodlné stání u plotny i nutnost použití vícero nádobí k přípravě jídla. Recepty pro pomalý hrnec jsou pestré a každý najde takový recept, který hledá a který snadno zvládne. Vnější povrch hrnce tvoří kovový plášť s držadly a ovládacím panelem. Na ovládacím panelu se nastavuje rychlost vaření a doba vaření (pouze modely s časovačem).


Přečtěte si rady a zkušenosti na téma pomalý hrnec. Někdo doma pomalý hrnec ? Docela mě to zajímá a ráda bych nějaké informace, jestli se to vyplatí, co se v. A v pomalom sa varí niekoľko hodín, preto je pomalý a ako píše aj Kuchticka, je na šnúru do zásuvky. Určitě je lepší takový pomalý hrnec , který má keramickou nádobu. Ta má povrchovou glazuru. Ne nástřik nepřilnavé hmoty na kov, či slitinu.


Ten nástřik mají jistě CrocPot - ty nejdražší verze. Uvádí sice nerez, ale ten je zvenku. napsal(a): Moje kolegyně ho má asi roky a vaří v něm téměř stále. Když jsme ho měli tady v práci, tak jsme tam ráno naházeli pár věcí, zapli a šli si po svém a za pár hodin skvělé jídlo.


Po návratu ze mše bylo uvařeno (asi měli kostel daleko, to jídlo se vaří tak hodin :-) ). Samozřejmě během vaření můžeme hrnec otvírat, jídlo dochucovat, zahušťovat, tak jak se nám zlíbí. Zní to jako pohádka a kdo to nezkusil, neuvěři. Většina lidí stravu připravenou v pomalém hrnci hodnotí jako velmi chutnou, a tak se již ani já nemohu dočkat, až si jej pořídím.


Příští týden má být v Lidlu pomalý hrnec za tuším necelých 6Kč. Přemýšlím, jestli koupit nebo ne. Neznám ale nikoho, kdo pomalý hrnec má, nemám se koho zeptat na zkušenosti a netu jsou reakce jak pro, tak proti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky