pátek 9. dubna 2021

Žítkovské bohyně audiokniha

Recenze audioknihy Žítkovské bohyně „Celé vyprávění je velice zajímavé a myslím, že i dost neobvyklé. Nezjišťovala jsem si další informace, ale musím teď přemýšlet nad tím, zda je to vymyšlený příběh nebo jestli přece jen se ještě celkem nedávno na moravě „bohovalo“. Miroslav Táborský a Tereza Bebarová.


Uměly léčit a pomáhat s kdejakým trápením, uměly poradit v. Dočkaly se knižní, divadelní i audio podoby.

Přiznám se, že audiokniha mě minula, dostala jsem se k ní až nyní díky Haně Aleny Mornštajnové. Knihy jsem četla, děj proto překvapením nebyl, zajímalo mě zpracování. Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze Žítkovské bohyně od ostatních uživatelů. Audiokniha Žítkovské bohyně vyšla v pravý čas.


A pokud byste chtěli dýchat atmosféru Moravských Kopanic naplno, zajeďte tam. Můžete třeba ze Starého Hrozenkova projít místní naučnou stezkou a přitom ve sluchátkách nechat znít příběh bohyní ze Žítkové. Bílých Karpat, nadané až nadpřirozenými schopnostmi.

Tyto ženy, jež si své umění (tzv. bohování) po staletí předávaly z matky na dceru a jejichž osudy. Dora Idesová patří k posledním. Nakupujte audioknihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus! Uměly pomocí bylinek vyléčit nemoc těla i duše, zařídit lásku vysněného partnera či vyčíst budoucnost z odlitého vosku.


Vychází půl roku po své knižní předloze a může tedy oslovit posluchače, kteří dosud neměli příležitost knihu si přečíst, i ty, kteří si příběh Dory Idesové rádi znovu připomenou. Vedle běžné distribuce je možno ji koupit také. Je to teprve pár týdnů, co jsem se dozvěděl, že mají vyjít Žítkovské bohyně kniha mladé (jen o půl roku starší než jsem já!) autorky Katky Tučkové. Kdysi jsem četl její Vyhnání Gerty Schnirch, ale nedočetl a vůbec si už nepamatuju proč proč na mne ta kniha neudělala žádný dojem.


Když jsem dostal Bohyně do ruky. Kateřina Tučková je veľký talent českej literatúry. Na konte má literárnu cenu Magnesia Litera či Cenu Josefa Škvoreckého. Po skvelej knihe Vyhnání Gerty Schnirch napísala Žítkovské bohyně – knihu o bohyniach, ktoré žili na kopaniciach v kopcoch Bielych Karpát.


Bohyňami sa nazývali ženy, ktoré mali. Všetky informácie o produkte. Hodnotenie a recenzie Žítkovské bohyně od ostatných používateľov.


Jediné, na co jsem si musela chvíli zvykat, byl způsob zápisu přímé řeči :D Naopak oceňuji, že jsem do poslední stránky nevěděla, co můžu čekat. Příběh žítkovských bohyní je skutečností inspirovaným příběhem rodu žen, které byly obdařené výjimečnými schopnostmi - uměly léčit a pomáhat.

Nebývalý úspech má aj divadelná hra podľa románu, ktorá býva beznádejne. Román autorky bestselleru Vyhnání Gerty Schnirch. Ač čtu ráda, někdy ocením, když někdo čte mně.


Proto jsem si v poslední době audioknihy oblíbila. Kateřiny Tučkové vychází i jako audiokniha na CD. Celá nahrávka má přes dvanáct hodin, ale rozhodně to není ztracený čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky